Palun ärge tulistage sõnumitoojat

Raamatu informatsioon
Autor Dr. Gary S. Goodman
Pehmekaaneline, 210x130
Sinisukk, 244
ISBN: 9789985734322

Kuidas rääkida nõudlike ülemuste, taipamatute kollegide, tülikate ostjate ja kiusakate klientidega. Kaotamata rahu (või töökohta!)

Kas teil on vahel tunne, et annate agressiivsete inimestega asju ajades liialt järele ja loobute liiga paljust? Kas tahaksite osate väljendada oma seisukohta kindlalt, kuid ilma häält tõstmata?

Käesolev raamat õpetab lahendama kriisiolukordi -- kuidas paremini konflikti käsitleda, kuidas juhtida kriitilist vestlust alluvaga, kuidas oma õigusi maksma panna, kuidas kohelda tujukaid investoreid. Lisaks 21 kõige keerulisema olukorra lahendamine, mis esinevad äripartnerite ja klientide suhtlemisel, näiteks: te olete vallandatud! Me ei saa teile raha tagasi maksta! Ärge lööge mulle külge!

«Loodan, et saate minu raamatust uusi suhtlemisvõtteid rasketeks ja möödapääsmatuteks äriolukordadeks. Tahtsin pakkuda konkreetseid näiteid ja elulisi tekste, samuti võtteid, mille abil saate ise improviseerida olukordades, mida siin raamatus pole käsitletud.»


Telli raamat ! Apollo
Telli raamat ! Rahva Raamat